lørdag 31. mai 2014

Seatinsert til Colin



 
 
 
Endelig er sommeren her. 
Lille sjarmtrollet har hatt lammeskinn i vognen,  men det blir jo altfor varmt.
Er litt motstander av å legge han rett i vognen, det er klamt, varmt, og det er ikke så lett å vaske trekket. Det går jo - men jeg liker lette løsninger.
Så jeg dro på stoff og stil å handlet stoff.
Mannen var med (han hater stoffbutikker) så jeg måtte sette tempoet i racerfart, og bare tok med to stoffer. Heldigvis ble disse veldig fine til vognen.
Lett å snu, og kan vaskes i vaskemaskinen.
Så er det god og myk å sitte i/sove i =)

Jeg målte innsiden av vognen, og lagde en mal av tapet jeg hadde liggende. Det er jo tykt papir som ikke blir revet i stykker og tåler litt.
Så var det bare å sy de vrangt sammen, og legge i to lag platevatt.
Målte nøye for å finne ut hvor selehullene skulle være, og lagde "store knapphull".
Har også sydd hull til den som skal festes i bøylen mellom bena, men han er såpass liten enda at vi bruker kun selene.
Kan lage en  "how-to" senere om det er av interesse =)

Superenkelt - superfornøyd!


Blå stjerner på ene siden, og gråblå på andre :)

 
Jeg synes den blå siden var finest, favorittfargen min er blå, så denne var SUPER :)
 
Mannebeinet likte denne siden best, nå er det han som har permisjon, så antar det er denne siden som blir mest brukt fremover =)
 

1 kommentar: