tirsdag 18. februar 2014

Traktorgenser

Jeg er ferdig med genseren til Colin. Første genseren jeg har strikket uten hjelp :) *stolt*
Gikk jo superfort også- en drøy uke bare!
Det var eldstemann på 12 som bestemte fargene på genseren. Jeg fant en nydelig blåfarge, og tenkte å bruke den med lyseblå og brun. Men Nicholas ville at jeg bare skulle bruke brun, mørkebrun og beige.
Kjempefornøyd med fargevalget :)
Garnet er sisu. Brukte 2 nøster av hovedfargen og ca et halvt beige og et halvt mørkebrunt.
Mønsteret er kjøpt her

Jeg valgte å legge inn litt mønster rett over vrangborden på ermene og bolen, synes det ble fint:)
Genseren er str 1 år, colin er bare 6 mnd så den er litt stor. Trodde nemlig jeg skulle bruke lang tid på den :) Nå må jeg strikke lue som matcher - gullet har nemlig ingen lue som passer til!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar