søndag 19. januar 2014

Bloggtørke

Har hatt bloggerne siden før jul!!
Og enda så mye vi har laget!
Koser meg bare så uendelig mye hjemme med Colin.... Så dagene bare går.
Har begynt å strikke da! Kjempegøy! Sliter ganske med å finne riktig størrelser på ting.
Strikket to luer til de store til jul, de var for små. Og det skulle passe til dame!
Så strikket jeg lue til colin. Gikk opp en pinne str. Den var ALTFOR liten.
Gikk opp en str og da satt den som et skudd :)
..... Nå strikker jeg lue til meg selv. Har allerede rekt opp en gang, den ble altfor stor!!!
De øverste lukene var til Nicholas & Matheo.
Den nederste strikket jeg. Har strikket øreklaffet og holder på med nye dusker. 
Jakken min har svigermor strikket, og jakken til Colin har mamma strikket. Vi er så heldige som har de to superstrikkerne i familien :)

1 kommentar:

  1. Lill-Anita Paulsen23. januar 2014 kl. 12:49

    Gøy når man får til med strikkepinnene. Det er jo SÅ mye man kan lage!
    Fine dere er, og Collin er som alltid helt nydelig :)

    SvarSlett