fredag 6. desember 2013

Pakkekalendere til guttene


Det er allerede 6. desember i dag. tiden går altfor fort. 1.desember var Colin 4 mnd, HVOR er tiden blitt av?!
1.desember var det også klart for adventskalendere, julemusikk, julefilmer julepynt og juletre!!! ENDELIG!
48 gaver måtte pakkkes inn og henges opp. Klokken 00:10 satt jeg på klem fm-nonstop julemusikk- LOVE IT! satt å kosa meg med kalendere til klokken 03. Colin som aldri ellers er våken om natten holdt meg med koselig selskap. Lå å pratet og blåste spyttebobler! Er HELT sikker på at han  også kosa seg med julemusikk :)
Da jeg stod opp søndag morgen kom jeg ikke ned å sa "God Morgen" Nei, nå er det GOD JUL!!!
Lese en artikkel i avisen om dyre kalendere. Her er det ingen olabukser, sko, parfymer etc!!! Her er det småting ungene setter pris på og trenger! Hittil har de bla fått prompepute-det er like moro hver gang!, ullsokker, boksere, kube...... Skal liksom ikke overgå juleaften!
De ble hvertfall kjempeglad, og det er jo så lett å vekke de om morgnene nå! Spretter opp av seg selv, og jeg hører føttene deres løper som tromestikker ned trappene! SÅ Søtt!






















Den øverste er Nicholas sin, den nederste er Matheo sin. Ingen krise- det kan ikke bli krangling! De er så og si like, bortsett fra størrelser på ting =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar