torsdag 31. oktober 2013

Happy Halloween!!

 
Halloween kom, og gikk!
Ungene gledet seg skikkelig, ble litt sånn stress med kostymer i siste liten, så jeg rakk desseverre ikke ta bilde av mine små håpefulle!
Men har jo noen bilder fra i fjor =)
Vi pakket et lass med godteposer så det var klart til det ringte på døra! Kjøpte cellofanposer på Søstrene grene, og brukte sort glitter kartong og "halloween" kartong som jeg stanset ut pynt av.
Vi kjøpte massssse godteri, og jeg var helt sikker på at vi hadde mer enn nok.
Lagde 40 poser.
Ha  Ha  Ha... Må ha sikkert 70 til neste år, gikk tom med en gang så det var mange som ikke fikk :(
Kjempesynd :(
Pyntet med halloween ballonger med led lys inni. Veldig kult! Led lyspærene lyser faktisk enda.
Så pyntet vi med litt edderkopper, og halloween telys. Mannen laget tilogmed halloween kaffe til meg i et glass "gresskar-glass" man skal ha telys i! Hihi, veldig koselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar