tirsdag 24. september 2013

Colin

 
Det tok ca 4 uker før Colin fikk navn.
Vi hadde egentlig bestemt at babyen i magen skulle hete Nathaniel, så jeg lagde "Nathaniel-pynt" til å ha på veggen hans.
Men gutten ble født, og jeg ville ikke ha Nathaniel alikevel!
Så da ble navnet Colin :)
Jeg googlet navnet og fant ut at ca 200 i Norge heter Colin.
Betydning: Seiersfolk/folkeseier
Forklaring: Guttenavnet er en kjæleform av Nicholas. (Det er jo kjempemoro ettersom storebror heter Nicholas:)

....anyway :)
Jeg måtte jo da lage ny veggpynt. Bokstavene er ca 20 cm høye trebokstaver som er bestillt på Etsy.
Så har jeg filt, malt, hatt på tapetlim, mønsterark, skjært til, filt og malt igjen!
Trykk  HER for å se resten av rommet til babyrommet :)

1 kommentar:

  1. Hei

    Hvor har du fått tak i bokstavene på veggen ? De er så fine :)

    SvarSlett