onsdag 19. juni 2013

Pimpet babyhimmel



Kjøpte en tyllhimmel til babyrommet.
Den så jo ut som et sirkustelt, og vil ikke at sønnen min skal føle seg som en klovn på sirkus :)
Den var jo litt søt da, bare passet ikke inn på rommet!
Farger i grønt, gult, rosa, blått, gult... Fullstendig kræsj!
Så jeg klippet opp alle sømmene med dilldall, litt pirkejobb bare.
Så fjernet jeg vimplene, og pyntebåndet.
Sydde 12 stk vimpler.
Jeg har sydd en lignende vimpelrekke jeg skal henge opp på rommet, se den her.
Så måtte jeg sy på et bånd over, for å dekke over IKEA sømmene.
Og IKEA sømmen var virkelig skev, så da ble båndet skjevt også.
MEN jeg er strålende fornøyd :)

3 kommentarer:

  1. Jeg forelsket meg akkurat skikkelig i din versjon av den sengehimmelen! <3 heldige deg som klarer å gjøre sånt! Hvis du tar bestillinger står jeg gjerne først i køen!!:) gleder meg til å sjekke resten av bloggen din!

    SvarSlett
  2. Jeg forelsket meg akkurat skikkelig i din versjon av den sengehimmelen! <3 heldige deg som klarer å gjøre sånt! Hvis du tar bestillinger står jeg gjerne først i køen!!:) gleder meg til å sjekke resten av bloggen din!

    SvarSlett
  3. Jeg forelsket meg akkurat skikkelig i din versjon av den sengehimmelen! <3 heldige deg som klarer å gjøre sånt! Hvis du tar bestillinger står jeg gjerne først i køen!!:) gleder meg til å sjekke resten av bloggen din!

    SvarSlett