tirsdag 4. juni 2013

1 år = Papirbryllup


2. juni hadde vi 1 års jubileum.
Helt sykt å tenke på at tiden går så fort. Vi har maaaange år igjen sammen, så 1 år er jo egentlig ingenting, men synes det er viktig å feire hverandre sammen :)
Vi hadde spart den øverste kaken fra bryllupskaken. Ifølge tradisjonen skal man jo fryse den denne og spise den på 1 års dagen.
MEN... vi har flyttet OG fryseren streiket, så jeg tok ikke sjansen på å spise en kake som kanksje ikke var helt bakteriefri!


 
Jeg ser jo NÅ at jeg plasserte kaketoppen på feil side! Men tror det går bra, vi er fremdeles gift :)
Slik aå kaken ut for et år siden, fem etasjer:

Når jeg tenker på det i ettertid, så var det galskap å lage bryllupskaken selv!
Og ikke bare bryllupskaken heller, men jeg bakte en HAUG med pikekyss til bordpynt, jeg bakte en haug med cookies, jeg bakte en sjokoladekake, og skulle pynte og fikse lokalene! GOSH, ikke rart at jeg våknet med migrene på bryllupsdagen!
Men det gikk overrskende bra da :)

Mimrer tilbake, og må jo legge ut noen bilder av våres perfekte dag =)

Kjolen min, skoene mine og ringene våres

Her gikk vi oppover til "det vackraste jag vet". Minstemann og tanteungen, meg og pappa.
 



Ååååhhh som jeg savner å planlegge bryllup!
Kunne gjerne giftet meg en gang i året jeg!
.... Med samme mann da såklart! Jeg elsker jo å være gift med han =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar