onsdag 8. mai 2013

Vimpelrekke

For en tid tilbake sydde jeg en vimpelrekke.
Var på Panduro Hobby, og de hadde så mange fantastiske stoffer at jeg bare måtte kjøpe endel stoff!
Begynte med vimpelrekken da, men har planer for alt annet jeg kjøpte og!

Har 10 vimpler på rekken, og har sydd med oppheng, noe som ikke kommer frem på bildene, siden jeg bare har tapet opp denne på veggen til minstemann for å se hvordan den ble =)
Størrelsen på vimplene ble jeg og fornøyd med. De er 14 cm brede øverst, og 18 cm lange på midten. 

Den hvite kanten oppå synes jeg egentlig ble litt for hvit, men den naturfargede jeg hadde ble for brunaktig.
Men så tror jeg det blir fint allikevel, vimpelrekken skal opp på en antikkhvit vegg :)
...Hvis ikke fjerner jeg skråbåndet å bytter med en annen farge.

1 kommentar: