torsdag 17. januar 2013

Lego Bursdag

Lego Muffins med smør/ostekrem og legoklosser

Min kjære lille Matheo ble 6 år 1.januar.
Han er legofrelst, så måtte jo stelle i stand lego bursdag.
Bursdagen hans kommer like "sjokkerende" på meg hvert eneste år. 
Da julestresset har lagt seg kommer jeg plutselig på:" Shit, Matheo har bursdag om 3 dager, og det er helligdager i mellom.. jeg har ikke fikset noe"!!!
Men det ordner seg....alltid!
Fikk kjøpt legosilikon form fra Kakebua, jeg hoppet i stua, er jo umulig å få tak i det man vil i Norge. Har jo ikke tid til å bestille fra Ebay
Til bursdagen lagde jeg tre legokloss-kaker, med sjokoladekake inni.
Jeg laget Lego Cupcakes og Lego marsipankake.

Marsipankake med masse legoklosser av marsipan. Inno er det sukkerbrød, bringebærkrem og melkesjokoladebiter.

 Sjokolade Legokake. Laget av svær langpannekake.

Kakebordet med kaker, og i tillegg til popkornbokser vi laget selv.

Så var det legobord! Banneren bak har jeg laget selv, i lego bokstaver.
12 barn totalt. Det gikk super-dupert :)

Lego duk, servietter, tallerkner, kopper, godteposer, legoballonger og pynt Det finnes ikke lego engangservise i Norge, så dette er bestillt fra Sverige. hadde jeg hatt bedre tid hadde jeg bestillt fra Ebay.





Dette legobanneret har jeg også laget selv. Det er ca 2,5 meter.



Lille vakringen min, først til å fiske godteposer.
Kjempemoro!
Igodteposene som var Legotema var det også legogodteri og sukkertøy inni! mmmmmm :)





2 kommentarer:

  1. Hei :) kan jeg spørre hvilken side du fant lego tingene fra,så du skrev Sverige,men fant ikke noe på googel.

    Mvh kristina

    SvarSlett
  2. hei hei. På
    hvilke svensk side fant du disse tingene?

    SvarSlett