onsdag 26. desember 2012

Kjærlighetsredet

Huset er jo så og si ferdig.
Mangler tak i kjellerstua, fliser på en vegg på kjøkkenet, mure igjen pipene.... og ta vaskerommet.
Vaskerommet er jo egentlig ikke noe stress, der er det jo bare jeg som er likevel!
Her er hvertfall soverommet til meg og mannen:
Sånn var rommet. Forferdelig gulv. Forferdelig tapet. Forferdelige karmer. Og for en grusom lampe! hehe






Etter mange timer med tapetriving, sparkling, maling og tapetsering ser det nå slik ut:


Veggene malte jeg først i en annen farge, men ombestemte meg før vi flyttet inn!
Vi hadde valgt en farge på maxbo, uten å se fargekart....Den skulle liksom være dus dus lilla, med brunt i.. Det var den ikke og hele soverommet så ut som et prinsesserom.
Tror mannen i huset var ganske glad for at jeg byttet farge til "blek sand".

Måtte jo finne bilde av prinsessefargen!
Her holdt jeg på å male over. Blek sand i kantene.

 Har ikke angret et sekund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar