søndag 28. oktober 2012

Bryllupskake til Madeleine


2 uker etter bryllupet vårt var det Madeleine som skulle gifte seg og behøvde kake!
Denne skulle leveres samme sag som vi skulle to uker til Spania, så var littegrann stress i forhold til pakking, men det gikk bra med litt planlegging :)

Madeleine og mannen er ikke glad i marsipankake, så de ville ha sjokoladekake.
Denne ble av typen "devils food cake" med espressokrem og sjokoladekrem med sjokolade.
De ønsket å ha sukkerpasta utenpå, og ikke marsipan.


Problemet som om her var da jeg skulle lage blomstene.
De var tomme for den sukkerpastaen jeg vanligvis bruker, så jeg måtte kjøpe en annen type.
Denne tørket ikke, og da jeg skulle montere blomstene mange dager senere var fremdeles helt myke og falt fra hverandre. Fy filler'n da jeg var frustrert!


De hadde en annen kaketopp med initialene sine på toppen, men denne monterte de på da de ankom lokalet, da det le for høyt for esken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar